ضریح امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس توسط تولیت آستان قدس غبارروبی شد
کد خبر: 4059837
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

ضریح امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس توسط تولیت آستان قدس غبارروبی شد

ضریح مطهر حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی غبارروبی شد.

ضریح امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس توسط تولیت آستان قدس غبارروبی شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز ۵ خردادماه در ادامه سفر به شهرستان طبس روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مضجع مطهر این امامزاده والامقام شرکت کرد.

روضه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه طبس و جمعی از روحانیت و مسئولان با گلاب ناب شست و شو داده شد و این آیین با تلاوت آیات قرآن و مداحی مداحان همراه بود.

امامزاده حسین بن موسی الکاظم از برادران امام رضا (ع) است که آرامگاه وی داخل شهر طبس قرار دارد و هر سال میزان زائرانی از سراسر کشور است.

تولیت آستان قدس رضوی که عصر دیروز (چهارشنبه) از طریق راه‌آهن و با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد طبس شد امروز با خانواده شهیدان احمد و ابوالقاسم رجبی در طبس نیز دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی در جمع خادمیاران رضوی و کارکنان آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) نیز گفت: مهمانان این حرم از هر قشر و لباسی که هستند باید تکریم شوند.

وی با تاکید بر توسعه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران افزود: باید خدمات در خور شأن زائر فراهم شود.

تولیت آستان قدس رضوی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان طبس که با عنوان تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر در آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد، سخنرانی کرد و حضور در شورای اداری شهرستان طبس، چند بازدید و دیدار با مردم از دیگر برنامه‌های این سفر ۲ روزه است.

انتهای پیام
captcha