امت اسلام باید روی مشترکاتشان متحد شوند
کد خبر: 4060591
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
معاون مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت المصطفی:

امت اسلام باید روی مشترکاتشان متحد شوند

معاون پذیرش و ارتباطات بین‌الملل مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت المصطفی گفت: امت اسلام باید برای برون‌رفت از مشکلات خود بر روی مشترکاتشان متحد و منسجم باشند.

حجت‌الاسلام حسین مرادی دولت‌آبادی، معاون مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام حسین مرادی دولت‌آبادی، معاون پذیرش و ارتباطات بین‌الملل مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعةالمصطفی، هشتم خرداد در نشست ارتباطی دوره علمی فرهنگی خواهران حوزه‌ علمیه «بنات‌الخدیجه(س) پاکستان» با بیان اینکه جوانان نخبه و ممتازین علمی و فرهنگی آینده‌سازان اسلام هستند، افزود: پاکستان کشوری بسیار مهم در جغرافیای ژئوپولتیک جهان اسلام است، به این جهت استکبار همیشه نسبت به منطقه جنوب شرق آسیا به ویژه شبه قاره و پاکستان نگاه و برنامه ویژه‌ای داشته و قصد دارد با تفرقه و اختلاف نگذارد مسلمانان به اتحاد واقعی برسند.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه افزود: امروز در پاکستان به وحدت نیاز داریم، زیرا دشمن مشترک ما و شما نمی‌خواهد اسلام وجود داشته باشد و قصد دارد به وسیله تفرقه بر مسلمانان چیره شود و آن را چپاول کند.

معاون پذیرش و ارتباطات بین‌الملل مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی به راه برون‌رفت از مشکلات جهان اسلام اشاره کرد و گفت: راه رهایی از مشکلات این است که مسلمانان با هر اعتقاد، جریان و اندیشه فکری، با هر مذهب فقهی در مشترکاتشان با یکدیگر متحد شده و انسجام داشته باشند.

وی، ارائه آموزش‌های کوتاه مدت و مهارتی به برادران و خواهران کشور‌های مختلف را از ظرفیت‌های این مؤسسه عنوان کرد و افزود: از امروز هر یک از شما که اینجا هستید می‌توانید سفیران این مؤسسه، جامعه‌المصطفی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان انقلاب پیشرو اسلامی در بین آحاد ملت خود و ملت‌های دیگر باشید.

انتهای پیام
captcha