بزرگداشت جانباختگان سانحه متروپل در هیرمند برگزار شد
کد خبر: 4060795
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

بزرگداشت جانباختگان سانحه متروپل در هیرمند برگزار شد

مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه ناگوار ساختمان متروپل آبادان، هشتم خردادماه در دفتر امام‌جمعه شهرستان هیرمند، برگزار شد.

بزرگداشت جانباختگان سانحه متروپل در هیرمندبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه ناگوار ساختمان متروپل آبادان، با حضور جمعی از اعضای شبکه تبلیغ، کسبه و بازاریان، و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه هیرمند، هشتم خردادماه در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌جمعه شهرستان هيرمند در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با داغداران و خانواده‌های جان‌باختگان، و دعا برای شفای عاجل همه مصدومان با اشاره به اینکه حادثه دلخراش متروپل آبادان، دل‌های پاک همه نوعدوستان و دوستداران بشریت مخصوصا ملت شریف ایران، را به درد آورد، گفت: ملت بزرگ ایران در سوگ جان باختن جمعی از هموطنان عزادار است، برخورد سریع و بدون تعارف با مقصران و خاطیان و همه کسانی که در به‌وجود آمدن این اتفاق تلخ دخیل بوده‌اند، یک مطالبه جدی و خواسته قلبی عموم مردم است. 

وی با تأکید بر اینکه در مقطع فعلی نباید اجازه دهیم، دشمنان نظام جمهوری اسلامی سوء‌استفاده کنند، تصریح کرد: مجازات شدید عاملان بروز این حادثه هولناک و دلخراش می‌تواند، درس عبرتی برای کسانی باشد که جان و مال مردم را به بازی گرفته، و با احساسات مردم بازی می‌کنند.

امام‌جمعه هیرمند با یاد و خاطره مجاهدت‌، ایثار و فداکاری مردم قهرمان استان خوزستان و به‌ویژه جوانان آبادان در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء‌استفاده از احساسات پاک مردم و ترفندهای رسانه‌ای و عملیات روانی، وحدت و همدلی ملت قهرمان ایران را خدشه‌دار کند. اطمینان کامل داریم همان‌طور که مردم آگاه و زمان‌شناس ما در مراحل مختلف پوزه دشمنان کینه توز اسلام راستین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بازی گرفته‌اند، این بار هم با اتحاد و انسجام خود تودهنی محکمی به یاوه‌گويان خارجی و خودفروختگان داخلی خواهند زد و هیچ‌گاه فریب خدعه‌گران را نخواهند خورد، و گرفتار نیرنگ دروغ‌پردازان، و شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان نخواهند شد.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام
captcha