رضایت مقام معظم رهبری بهترین مدال مسئولان است
کد خبر: 4061265
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

رضایت مقام معظم رهبری بهترین مدال مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بهترین مدال مسئولان، رضایت مقام معظم رهبری است، گفت: با رفتن افراد خللی در امور رخ ندهد.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با حضور یک نفر نمی‌توان به موفقیت دست یافت، افزود: همدلی در راس موفقیت به‌شمار می‌آید و خوشبختانه در استان شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران انقلاب خادمان ملت هستند، گفت: با رفتن افراد خللی در امور رخ نخواهد داد و کارها پیش خواهد رفت و باید در این مسیر از همه داشته‌های‌مان بهره ببریم.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی در حال گذار از راهبرد رفع تحریم و مقابله با تحریم است و این دوران باید هوشمندانه به ان پرداخته شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۳۱۰ مگابات انرژی از استان زنجان تحویل کشور داده شد، افزود: این‌گونه اقدامات جهادی است و اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد. البته راهبرد مقابله با تحریم انرژی‌بر است و نیروی انتظامی هم در این برهه سخت باید دقت لازم را داشته و هوشمندانه عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری و فضای نیاز به اقدامات هوشمندانه نیروی انتظامی داریم، گفت: امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد گذر از این مرحله حساس باشیم.

در ادامه فرمانده انتظامی سابق استان زنجان گفت: در چند سال گذشته اولویت برخورد با مظاهر علنی ناامنی بود تا هیچ نقطه آزاردهنده در شهر نداشته باشیم.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه تعامل مناسبی در استان وجود داشت تا امنیت مورد نیاز تامین شود، افزود: همدلی مردم و همراهی انها نیز قدرت ما بود. امروز تلاش می‌شود که بگویند نیروهای مسلح روبروی مردم است در حالی‌که ما در کنار مردم بوده و فدای ملت هستیم. تقدیم شهدای امنیت موید این مطلب است.

وی با بیان اینکه پلیس در کنار مردم و مقابل مختل‌کنندگان نظم جامعه است، گفت: مقابله با اشرار، معاندان و ... وظیفه ما است ولی ما در کنار مردم هستیم و در برهه‌های مختلف ان را نشان دادیم که نوکر مردم هستیم.

این مقام انتظامی به آمارها نیز اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه سرقت ۱۲۵۰۰ سارق در استان دستگیر شد و ۳۸۰۰ قاچاقچی کالا و مواد دستگیر شد، ۳۷۸۰ میلیارد تومان انواع اختلاس و قاچاق در استان کشف شده است، ۱۷۲۰۰ معتاد  در ۳ سال گذشته شناسایی و دستگیر شد و در این مسیر ۵ تن مواد مخدر کشف شد.  همچنین، ۳۲۲ اوباش دستگیر در ۳ سال به چنگال قانون سپرده شد. ۱۷۰۰ مجرم اینترنتی نیز در این مدت کشف و منهدم شده است. این آمارها نشان می‌دهد ما فداییان واقعی مردم هستیم.

وی ادامه داد: براساس نظرسنجی‌ها ۸۱ درصد زیاد و خیلی زیاد پلیس را دوست دارند، در سه سال گذشته ۲۲ درصد تقدیرها در این نیرو افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha