الازهر: دنیا در برابر تروریسم رژیم وحشی اسرائیل مسئول است
کد خبر: 4061541
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

الازهر: دنیا در برابر تروریسم رژیم وحشی اسرائیل مسئول است

دیدبان الازهر ضمن محکوم کردن جنایت ترور یک خبرنگار جوان فلسطینی تأکید کرد دنیا در برابر تروریسم رژیم وحشی اسرائیل مسئول است و باید برای توقف جنایات شنیع آن اقدام کند.

الازهر: دنیا در برابر تروریسم رژیم وحشی اسرائیل مسئول استبه گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، دیدبان مبارزه با تروریسم الازهر اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ترور دومین خبرنگار فلسطینی ظرف یک ماه اخیر را محکوم کرد.

در بیانیه دیدبان الازهر آمده است: با اندوه فراوان ترور «غفران هارون حامد وراسنه»، خبرنگار 31 ساله فلسطینی را محکوم می‌کنیم که به ضرب گلوله نیروهای وحشی رژیم اشغالگری به شهادت رسید و حتی پس از زخمی کردن مانع رسیدن نیروهای امداد برای نجات جانش شدند تا این رژیم تروریسم خود را علیه هر کسی که می‌خواهد حقیقت حوادث در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین را به دنیا برساند بیشتر کرده باشد.

دیدبان الازهر نسبت به افزایش تروریسم و ​​جنایت علیه مردم فلسطین و خبرنگاران هشدار داد  و گفت: رژیم وحشی اسرائیل می‌خواهد این پیام شفاف را بدهد که پوشش جنایات روزانه خود علیه فلسطینیان را سرکوب و دهان‌ها را می‌بندد.

این نهاد همچنین تأکید کرد: باید گام‌های جدی برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به جنایات مستمر آن برداشته شود که این مسئولیت بر عهده همه جهان قرار گرفته است و نباید در این زمینه سهل انگار باشیم و باید برای توقف جنایات شنیع این رژیم تلاش کنیم.

 غفران وراسنه، دختر جوان فلسطینی صبح دیروز چهارشنبه در ورودی اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری هدف شلیک گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفت.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: نظامیان اشغالگر پس از زخمی کردن وراسنه مانع رسیدن نیروهای امداد این جمعیت برای نجات جان او شدند و پس از گذشت بیست دقیقه او را تحویل دادند که به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر شدت جراحات ناشی از گلوله‌ای که به زیر بغل سمت چپ او اصابت کرده و از زیر بغل سمت راستش خارج شده بود، جان باخت.

این دختر ۳۱ ساله یک آزاده فلسطینی از منطقه شیوخ العروب در همجواری اردوگاه العروب و فارغ‌التحصیل رسانه از دانشگاه الخلیل بود و در رادیوهای محلی فلسطین کار خبرنگاری می‌کرد.

انتهای پیام
captcha