پیام تسلیت سالاری و مجمع ناشران انقلاب برای درگذشت حجت‌الاسلام‌ دعایی
کد خبر: 4062247
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

پیام تسلیت سالاری و مجمع ناشران انقلاب برای درگذشت حجت‌الاسلام‌ دعایی

در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود دعایی از چهره‌های برجسته دروه انقلاب اسلامی و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، معاون هنری ارشاد و مجمع ناشران انقلاب اسلامی پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش ایکنا در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود دعایی از چهره‌های برجسته دروه انقلاب اسلامی و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، معاون هنری ارشاد و مجمع ناشران انقلاب اسلامی پیام‌های تسلیتی صادر کردند که به شرح زیر است.

پیام تسلیت معاون امور هنری

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

در گذشت عالم مجاهد، مبارز انقلابی، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) موجب تألم، تأسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم دعایی، در طول عمر خویش به‌عنوان یاوری ثابت‌قدم در مسیر انقلاب اسلامی همراه با امام و رهبری، با عزت نفس، ساده زیستی و با تمرکز بر مسائل فرهنگی هنری همراه با آگاهی بخشی به جامعه با حضور در صحنه‌های مختلف، عمری را در راه رضای الهی سپری کرد و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد همگان بود.

بی‌شک خاطره حضور و همراهی این جهادگر مردمی عرصه فرهنگ و هنر همچون پدری دلسوز همواره در ذهن جامعه هنری خواهد ماند و در نزد خدای سبحان، پاداش عظیم خواهد داشت. «عاش سعیداً و مات سعیداً»

اینجانب مصیبت وارده را به خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین امام و انقلاب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سیدمحمود دعایی، موجب تأثر و اندوه فراوان اهالی فرهنگ و رسانه شد. سلامت نفس، تواضع، قناعت، ساده‌زیستی و ارادت قلبی و پایدار به امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از جمله ویژگی‌های این انسان فرهیخته بود. خدمات خالصانۀ مرحوم دعایی در مؤسسۀ اطلاعات و انتشار آثار ارزشمند و فاخر توسط این مؤسسه نام ایشان را برای همیشه در تاریخ فرهنگ این کشور ثبت کرد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش‌های صادقانۀ مرحوم دعایی در مؤسسۀ اطلاعات، درگذشت ایشان را به خانوادۀ مکرم، همکاران و دوستداران ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha