«نقش هشت» بر محوطه خاوران می‌افتد
کد خبر: 4062863
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
همزمان با دهه کرامت

«نقش هشت» بر محوطه خاوران می‌افتد

نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی «نقش هشت» به منظور گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) تا ۲۱ خرداد در دو سانس ساعت ١٨ و ١٩ در محوطه فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ حمید رضا خونویی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگسرای خاوران با اشاره به بسته‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان ماه و خورشید در دهه کرامت گفت: این فرهنگسرا در همین ارتباط با هدف پاسداشت میلاد نور هشتم امامت و ولایت و همچنین نکوداشت دهه کرامت, به منظور حمایت از گروه‌های تئاتر خیابانی خانه تئاتر، پس از اپیدمی قرن؛ اولین رپرتوار تئاتر خیابانی «نقش هشت» را در خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که اجراهای این رپرتوار  طی پنج روز برگزار خواهد شد، افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در محوطه باز فرهنگسرا شاهد دو اجرای میدانی در ساعت ۱۸ و ۱۹ باشند.

وی تصریح کرد: این رویداد فرخنده با همکاری اعضای کانون نمایشگران و تعداد هشت گروه تئاتری از میان گروه‌های فعال و حرفه‌ای کانون نمایشگران خیابانی، من جمله اعضای محترم هیئت مدیره  برگزار می‌شود و علیرضا دهقانی اجرای دبیری آن را بر عهده دارد.

رییس فرهنگسرای خاوران، توجه به مضامین مذهبی, شرح کرامات، روایات زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را از ویژگی‌های این رویداد هنری برشمرد و از تمامی شهروندان تهران بویژه ساکنان منطقه ۱۵ و مناطق همجوار دعوت کرد تا به صورت رایگان از این رپورتوار تا بیست و یکم خردادماه هر روز در دو سانس ساعت ١٨ و ١٩ در محوطه باز فرهنگسرای خاوران دیدن کنند.

انتهای پیام
captcha