پذیرش جامعةالمصطفی العالمیه آغاز شد + دفترچه
کد خبر: 4064324
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

پذیرش جامعةالمصطفی العالمیه آغاز شد + دفترچه

معاونت آموزش جامعةالمصطفی العالمیه در اطلاعیه‌ای از آغاز پذیرش این مرکز علمی و بین‌المللی تا ۲۰ تیرماه خبر داد.

پذیرش جامعةالمصطفی العالمیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، اطلاعیه پذیرش ویژه خانواده طلاب شاغل به تحصیل در ایران، حافظان قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، فعالان فرهنگی و استعداد‌های برتر، ۲۴ خردادماه از سوی معاونت آموزش جامعةالمصطفی منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ جامعةالمصطفی در دوره تمهیدیه و کارشناسی برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از طریق مصاحبه و ارزیابی از میان علاقه‌مندان پذیرش می‌کند.

در بخش شرایط ثبت نام این اطلاعیه آمده است: «خانواده طلاب شاغل به تحصیل در ایران: همسر و فرزندان»، «حافظان یا قاریان؛ با حداقل حفظ ۱۰ جزء، حافظان یک پنجم نهج البلاغه یا صحیفه سجادیه، قاریان قرآن کریم دارای مقام برتر در یکی از مسابقات رسمی بین‌المللی»، «فعالان تبلیغی»، «استعداد‌های برتر: نخبگان و ممتازین تحصیلی با حداقل معدل بالای ۱۷» می‌توانند در یکی از واحد‌های آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه در شهر‌های قم، مشهد، آشتیان، اصفهان و تبریز تحصیل کنند.

همچنین علاقه‌مندان باید به ملاحظاتی همچون موارد ذیل توجه داشته باشند:

۱. داوطلبان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت سمپا و مطالعه «دفترچه راهنمای پذیرش» در صورت دارا بودن شرایط ثبت‌نام کنند.
۲. از تمامی داوطلبان محترم، مصاحبه و ارزیابی اولیه به همراه آزمون تست هوش به عمل می‌آید و افراد واجد شرایط بر اساس ظرفیت پذیرشی، پذیرش می‌شوند.
۳. داوطلبان دقت و اهتمام لازم در بارگذاری اطلاعات و مدارک درخواستی را داشته باشند لذا به مدارک ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴. داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری، از فرآیند ثبت نام و تأیید پذیرش خود با مراجعه به سایت سمپا، اطلاعات لازم را کسب کنند.

لازم به ذکر است، ثبت نام صرفا از طریق سایت sampa.miu.ac.ir انتخاب گزینه پذیرش ویژه انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه به نشانی ذیل مراجعه کنند.

http://news.miu.ac.ir/uploads/daftarche.pdf

انتهای پیام
captcha