ششمین سالگرد شهادت «مهدی عسگری» در کرج برگزار شد + عکس
کد خبر: 4064863
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

ششمین سالگرد شهادت «مهدی عسگری» در کرج برگزار شد + عکس

ششمین سالگرد شهادت «مهدی عسگری» شهید مدافع حرم روز گذشته، در جوار امامزاده محمد و سکینه خاتون(ع) محله حصارک شهر کرج برگزار شد.

مصطفی امجدیان، راوی حماسه‌های رزمندگان ایرانی در جبهه مقاومت اسلامیبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مصطفی امجدیان، راوی حماسه‌های رزمندگان ایرانی در جبهه مقاومت اسلامی، 27 خردادماه در مراسم ششمین سالگرد شهادت «مهدی عسگری» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب‌ کبری(س) که در جوار امامزاده محمد و سکینه خاتون(ع) محله حصارک شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: راستگویی یکی از خصلت‌های اجتماعی و اخلاقی شهداست که موجب رستگاری و خوشنامی و فتح الفتوحات بسیاری شد. 

وی افزود: غیرت دینی به‌عنوان دومین ویژگی بارز شهداست که همین ویژگی بارز موجب اهتزاز پرچم اسلام‌خواهی و ولایتمداری در تمامی سنگر‌ها و صحنه‌های مجاهدت شد. 

امجدیان با بیان اینکه تربیت‌یافتگی شهدا در دامن خانواده و خودسازی معنوی به مراتب بر روی اخلاق و روحیه شهدا بسیار تأثیرگذار بود، گفت: رسیدن به یقین به‌عنوان سومین ویژگی شخصیتی و اخلاقی و عملی شهداست و آنها هر کاری را که در جبهه مقاومت و مجاهدت به‌صورت شجاعت عقلانی انجام می‌دادند و حماسه‌ها می‌آفریند، به آن جهت است که یقین داشتن که حتما آن حرکت و هدف محقق خواهد شد. 

یادآور می‌شود، خیرمقدم مادر شهیدان سهراب و مهدی عسگری به مدعوین، مرثیه‌سرایی محمد نداف‌پور، مداح اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع)، رونمایی از نقاشی تمثال شهید مدافع حرم حضرت زینب‌ کبری(س) و برپایی ایستگاه صلواتی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که از سوی قرارگاه جهادی شهید «مهدی عسگری» در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد و سکینه خاتون(ع) محله حصارک شهر کرج با حضور مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد. 

هاجر محمدی 

انتهای پیام
captcha