۳۰۵۰ ایثارگر زنجانی بیکار هستند
کد خبر: 4065683
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

۳۰۵۰ ایثارگر زنجانی بیکار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ۳۰۵۰ تن از ايثارگران زنجانی در بانک اطلاعاتی بیکاران ايثارگر ثبت‌نام کرده‌اند.

اشتغال ایثارگران

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ظهر امروز در جلسه مشاوران فنی و تخصصی اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: اشتغال در کشور در شرایط حساسی قرار دارد و در بین همه اقشار جامعه با مدارک علمی مختلف بیکار داریم.

این مسئول تصریح کرد: اگر بحث اشتغال حل شود به طبع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیز حل و از مشکلات خانواده‌های کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال ایثارگران زنجانی، متذکر شد: ۳۰۵۰ نفر از جامعه ایثارگری استان با مدارج علمی مختلف در بانک اطلاعاتی بیکاران ایثارگر ثبت‌نام کرده‌اند که اشتغال آنها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان بنیاد شهید استان به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت مشاوره دقیق و راهنمایی اصولی شغلی جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات این حوزه یکی از گام‌های اساسی این است که فرهنگ اشتغال در کشور تغییر کند و صرفا نباید به دنبال شغل‌های دولتی و پشت میزنشینی بود.

به گزارش ایکنا، جهت‌دهی به اشتغال‌های کارآفرین، ارائه مشاوره رایگان، ارائه تسهیلات اشتغال، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تهیه بسته‌های مختلف شغلی بر اساس شناخت، تحصیلات و توانمندی ایثارگران از جمله مباحث و پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
captcha