فوت ۳ بیمار کرونایی در کشور
کد خبر: 4065986
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
وزارت بهداشت خبر داد؛

فوت ۳ بیمار کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از فوت ۳ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۷۳ نفر رسید.

فوت بیمار کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۸۶ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۱۸۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۶۷۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۱۵۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۲ هزار و ۲۱۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز یکم تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۴۰ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۷۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۶۰ هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha