۱۶۷ زندانی در زنجان حافط قرآن هستند
کد خبر: 4066112
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

۱۶۷ زندانی در زنجان حافط قرآن هستند

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: تعداد ۱۶۷ زندانی در استان حافظ ۱۵ جزء قرآن کریم هستند که بسیار ارزشمند است و نتیجه این کار فرهنگی باعث شده تا در ورود زندانی تکراری کاهش داشته باشیم.

قرآنبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک هفته قوه‌قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهارکرد: در بخش زندان، کارهای بسیار مؤثری انجام شده که از آن جمله توجه به حوزه فرهنگی و مذهبی است، لذا با توجه به اینکه نگاه اسلام به زندان، اصلاح و تربیت است، بحث مکافات نیز مورد توجه است.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان عالی قضایی در میان مردم، امید را به جامعه تزریق کرده است افزود: امروز در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، نوع ارتباط مدیران دستگاه قضایی با مردم متفاوت‌تر از گذشته است، حضور مسئولان عالی قضایی در میان مردم و به تبع آن در دادگستری استان‌ها موجب ایجاد امید در جامعه شده است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان، جایگاه مهمی است؛ چراکه مردم درک و فهم درستی از این جایگاه دارند و تذکرات و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان همواره باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا امروز مسئولان قضایی استان در ۲۱۲ مسجد استان در قالب ارائه میز خدمت و شنیدن مشکلات و صحبت‌های مردم حضور پیدا کردند، افزود: در این میان تعداد ۲۰۰۳ مراجعه‌ کننده به صورت چهره ‌به ‌چهره با مسئولان قضایی دیدار کرده‌اند.

صادقی‌نیارکی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ۱۵ گانه قوه قضاییه، ارتباط مسئولان این قوه با مردم است و استان زنجان در اجرای این برنامه اهتمام جدی دارد.

وی تأکید کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه اقدامات بی‌بدیل و حرفه‌ای رئیس قوه قضاییه خروجی بسیار خوب و قابل توجهی در جامعه و در میان مردم داشته و این امر و اقدامات مؤثر موجب ایجاد امید در جامعه شده است.

انتهای پیام
captcha