تربیت نسل بابصیرت و متدین در اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد خرم‌دره
کد خبر: 4066419
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

تربیت نسل بابصیرت و متدین در اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد خرم‌دره

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: تربیت نسل با بصیرت و متدین در اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد قرار دارد.

کانون‌های مساجد

به گزارش ایکنا از زنجان، مهدی مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره ظهر امروز در بازدید از کانون فرهنگی و هنری عمار شهرستان خرم‌دره که در ر راستای غنی‌سازی کلاس‌های اوقات فراغت انجام شد، اظهار کرد: فعال‌سازی و ایجاد تحرک بیشتر در راستای تربیت نسل نوجوان و جوان سالم، بابصیرت و متدین در اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد در خرم‌دره قرار دارد.

وی به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: کانون‌های مساجد برنامه‌های خود در ایام تابستان را با محوریت خانواده و کلاس‌های مفرح و مفید اجرا خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره، اظهار کرد: ۸۰ درصد جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر ساکن هستند و ۱۵ روستای دارای سکنه در این شهرستان وجود دارد که توجه به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهرستان مدنظر قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در زمینه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ادامه داد: متولیان فرهنگی در این شهرستان تعامل سازنده‌ای با ائمه جماعت و روحانیون دارند که همین موضوع می‌تواند نقطه قوتی در تقویت برنامه‌های کانون‌های مساجد باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت کانون‌های مساجد در تقویت و رونق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد بهره گرفت، گفت: هر مسجدی که نیمه‌فعال است را می‌توان با فعال کردن کانون مسجد در آن مسجد رونق بخشید.

در ادامه این بازدید نیز مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری عمار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون و تقدیر از حمایت‌های فرهنگ و ارشاد خرم‌دره گفت: کلاس‌های اوقات فراغت درکانون با نشست‌های تخصصی در حوزه قرآن ونهج‌البلاغه آغاز شده وبا توجه به استقبال جوان و نوجوانان کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، احکام، اموزش نماز، مسابقات کتاب‌خوانی و ... نیز در کانون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha