آغاز طرح قرآنی «بشری» در ماهشهر
کد خبر: 4067154
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

آغاز طرح قرآنی «بشری» در ماهشهر

طرح «بشری» یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان قرآن به مدت 5 روز در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

طرح بشری در ماهشهرعلی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول واحد روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از آغاز اجرای طرح قرآنی «بشری» در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر از امروز 8 تیر در مصلی بندر ماهشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان آقا و بانو برگزار شده است، افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده سازی آموزش قرائت قرآن است. 

ارشدی‌فر با بیان اینکه این دوره به صورت رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم‌ها بخشی و حنیفه مدرسان این دوره هستند. به مربیانی که امتیاز لازم را در این دوره کسب کنند در پایان مدرک معتبر کشوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

مسئول واحد روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر در پایان گفت: این دوره تا یکشنبه، 12 تیر در دو نوبت صبح و عصر در مصلی بندرماهشهر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha