دشمن با تهاجم فرهنگی به میدان آمده است
کد خبر: 4067876
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

دشمن با تهاجم فرهنگی به میدان آمده است

امام‌جمعه سلطانیه با بیان اینکه در وجوب و ضرورت عفاف و حجاب هیچ شکی نیست و در آیات قرآن به صراحت بر آنها تأکید شده است، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگ و اقتصادی به میدان آمده است.

عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدعمران حجت‌الاسلام حسینی‌نسب، امام‌جمعه سلطانیه، صبح امروز، 11 تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه در وجوب و ضرورت عفاف و حجاب هیچ شکی نیست و در آیات قرآن به صراحت بر آنها تأکید شده است، اظهار کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی به میدان آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه ماجرای آندلس هم درس عبرت و هم نشانه نفوذ فرهنگی دشمن است، افزود: دشمن با فحشا و منکرات از جمله بی‌حجابی، موادمخدر و مشروبات به جنگ فرهنگی روی آورده است.

امام‌جمعه سلطانیه با بیان اینکه احکام الهی براساس حکمت و مصلحت الهی است و نباید به کم و زیاد تقسیم شود، گفت:‌همان‌طور که نجاست خون یک قطره یا یک لیوان، یا در معیار ابطال روزه، خوردن و آشامیدن کم و زیاد مطرح نیست؛ لذا در مسئله عفاف و حجاب باید به حجاب اسلامی تأکید شود، متأسفانه در تهاجم فرهنگی دشمن همیشه عقب‌نشینی کردیم که وضع به اینجا رسیده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلطانیه با بیان اینکه صرف فرهنگ‌سازی در این سال‌ها در مسئله حجاب و عفاف کارساز نشده و باید در کنار فرهنگ‌سازی برخورد هم صورت بگیرد، افزود: در اجرایی طرح عفاف و حجاب که از ادارات آغاز شده، هیچ کس نباید کوتاهی کند.

حسینی‌نسب با اشاره به ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب، افزود: این روز باید رزمایش نهایی اجرای عفاف و حجاب در ادارات باشد.

حجت‌الاسلام سجاد ناصر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان نیز با تأکید بر اجرای طرح در ادارات گفت: قانون عفاف و حجاب به ادارات ابلاغ شده و باید اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha