برگزاری سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی زنجان
کد خبر: 4068016
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

برگزاری سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی زنجان

سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان با انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه و با حضور رئیس و کارشناس اداره امور قرآنی و اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان در اداره‌ کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد.

هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان و انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه با حضور رئیس و کارشناس اداره امور قرآنی و اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان، در اداره‌ کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه در خصوص همکاری هیئت اندیشه‌ورز در زمینه طرح آمایش و ارزیابی مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان زنجان و نحوه ارزیابی و نوع همکاری هیئت اندیشه‌ورز در این طرح، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و هر یک از حاضران نظرات خود را در خصوص نحوه همکاری و نحوه ارزیابی تشکل‌های قرآنی را بیان کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به آرای حاضران در این نشست معصومه کریمی، فعال قرآنی به عنوان رئیس، معصومه کاج مدرس و مدیر مؤسسه قرآنی نورالحق، به عنوان نائب رئیس و زینب غنی‌لو، حافظ کل و مربی و داور حفظ قرآن‌کریم به عنوان دبیر هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha