روز قلم بدون تجلیل از پیشکسوتان اهل قلم برگزار می‌شود
کد خبر: 4068066
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
رئیس انجمن قلم ایران خبر داد:

روز قلم بدون تجلیل از پیشکسوتان اهل قلم برگزار می‌شود

محسن پرویز با اشاره به اینکه برنامه تجلیل از پیشکسوت برگزیده قلم با عنوان «آفرین روشنان» سنوات متعددی به‌صورت مجزا یا توام و متصل به اختتامیه جشنواره قلم زرین برگزار می‌شد، گفت: امسال به پیشنهاد یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن قلم این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

روز قلم بدون تجلیل از پیشکسوت اهل قلم برگزار می‌شود

محسن پرویز، رئیس انجمن قلم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره برنامه‌های این انجمن در روز قلم عنوان کرد: روز قلم تنها به انجمن قلم ایران اختصاص ندارد، بلکه متعلق به همه اهالی قلم است و تشکل‌های مختلف حوزه قلم می‌توانند در این روز برنامه‌های خاص خود را اجرا کنند. طبیعتا امکان برگزاری هم‌زمان بیش از یک برنامه‌ به شکل حضوری نیست. برنامه‌ای هم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای روز قلم تدارک دیده به روز قبل آن یعنی روز 13 تیر انتقال داده است تا افراد امکان حضور در هر دو برنامه را داشته باشند.

رئیس انجمن قلم ایران با تاکید بر اینکه برنامه‌های حضوری نباید خیلی متعدد باشد، اظهار کرد: انجمن قلم ایران هر ساله برای روز قلم به شکل سنتی دو برنامه داشت، یکی تجلیل از یک پیشکسوت اهل قلم و دیگری برنامه اختتامیه جشنواره قلم زرین و اهدای جوایز به برگزیدگان بود.

وی ادامه داد: برنامه تجلیل از پیشکسوت برگزیده قلم با عنوان «آفرین روشنان» سنوات متعددی به‌صورت مجزا یا توام و متصل به اختتامیه جشنواره قلم زرین برگزار می‌شد. امسال یکی از اعضالی هیئت مدیره انجمن قلم ایران پیشنهاد داد که به برنامه «آفرین روشنان» به زمان دیگری موکول شود تا تداخل برنامه صورت نگیرد. سال گذشته هم به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده بود و هیئت مدیره آتی انجمن قلم ایران  این برنامه را در موعد مناسب برگزار خواهند کرد.

پرویز اضافه کرد: انجمن قلم ایران در روز قلم امسال تنها اختتامیه جشنواره قلم زرین را به‌صورت حضوری برگزار و برگزیدگان جشنواره بیستم جوایز خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha