6 فوتی کرونا طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 4068337
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

6 فوتی کرونا طی 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت از ابتلای 717 بیمار جدید به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد طی همین مدت شش بیمار فوت کرده‌اند.

6 فوتی کرونا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و شش هزار و ۶۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۹۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۱۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۱۸ هزار و ۲۳۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۵۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، شش بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۶۳ هزار و ۲۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha