رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4068455
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می‌شود

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان خبر داد و گفت: بانوان، نقش تعیین‌کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی دارند.

رویداد «دختران حاج قاسم»

کبری ایمانی، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست، اظهار کرد: ایشان معتقد بودند بانوان، نقش تعیین‌کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثرگذار و تاریخی خود دور کنند.

این مسئول تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت‌پذیری، تکلیف‌گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

ایمانی تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر‌ترین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی گذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند.

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: در این رویداد ۱۵۰ نفر از دختران نوجوان ۱۶ الی ۲۰ ساله از استان حضور دارند. برگزاری نشست مجازی و حضوری و تشریح ضرورت اجرای کار فرهنگی تاثیرگذار و اجرای عملیات طرح مسئله تعیین شده در بوم فرهنگی توسط اساتید کشوری از جمله برنامه‌های این رویداد است.

کارشناس اداره امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد: رویداد دختران حاج قاسم در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در اردوگاه باکری زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha