برگزاری جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در زنجان
کد خبر: 4068458
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

برگزاری جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در تابستان امسال با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

جشنواره ملی قرآنی «آرام جان»

به گزارش ایکنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: جشنواره ملی قرآنی آرام جان در تابستان سال‌جاری با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: «آرام جان» به تهیه‌کنندگی مسلم کوهی و با اجرای کاظم احمدزاده از ۱۰ تیر هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این مسئول ادامه داد: این برنامه به صورت میدانی و با حضور اقشار مختلف مردم در اماکن عمومی شهرها از جمله مساجد، امامزادگان و بوستان ها شامل بخش های متنوع تلاوت قرآن‌کریم، گفت‌وگو با نمایندگان ولی‌فقیه و معرفی اساتید پیشکسوت، قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی از استان‌های البرز، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، اصفهان، کردستان، مرکزی، قم، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهد بود.

این جشنواره در استان‌های مرزی، با هدف‌ ایجاد پیوند و تحکیم وحدت بین شیعیان و اهل‌سنت اجرا خواهد شد.جشنواره «آرام جان» در طول ایام برگزاری، هر روز ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و اختتامیه جشنواره در مشهد مقدس خواهد بود.

لازم به توضیح است جشنواره ملی «قرآن آرام جان» در زنجان در روزهای یکشنبه ۱۲ تیر در امامزاده سید ابراهیم (ع) و روز دوشنبه ۱۳ تیر در حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha