لزوم اهتمام جدی‌تر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج
کد خبر: 4068542
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

لزوم اهتمام جدی‌تر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج مشکلاتی در استان وجود دارد و نیاز است به بانک‌ها تذکراتی داده شود تا اهتمام بیشتری برای پرداخت تسهیلات به کسانی که در صف انتظار هستند صورت بگیرد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محوریت ازدواج جوانان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای ستاد، امروز، ۱۳ تیرماه در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: ۱۶۲ سمن دارای اعتبارنامه در چهار حوزه اجتماعی، نهادهای مذهبی، فرهنگی و علمی پژوهشی در استان کرمان فعال هستند که ۶۰ درصد اعتبارنامه مربوط به ازدواج است.

وی با اشاره به چند طرح ملی که به میزبانی کرمان برگزار شده است، افزود: در هفته ازدواج بیش از ۴۰۰ برنامه در سراسر استان تدارک دیده شده که از طریق ستادهای شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و یکی از این برنامه‌ها مراسم ازدواج آسان است که در شهر کرمان برای ۵۰ زوج برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه خلأ مجمع خیرین ازدواج در استان احساس می‌شد و کرمان از آخرین استان‌هایی بود که این مجمع را نداشت، افزود: به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) مجمع خیرین ازدواج با شعار ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۱۶ درصد پرداخت تسهیلات ازدواج در استان کرمان انجام شده گفت: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و نیاز است به بانک‌ها تذکراتی داده شود تا اهتمام بیشتری برای پرداخت تسهیلات به کسانی که در صف انتظار هستند صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha