بیانیه جمعی از فعالان سیاسی بحرین در پاسخ به بیانات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم
کد خبر: 4069143
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

بیانیه جمعی از فعالان سیاسی بحرین در پاسخ به بیانات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

جمعی از فعالان سیاسی بحرین در پی انتشار بیانات اخیر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، با انتشار بیانیه‌ای بر پایبندی کامل خود به آرمان‌ها و اهداف مطرح شده از سوی وی تأکید کردند.

 به گزارش ایکنا از بحرین، متن این بیانیه به شرح زیر است: ما با تعهد و ایمان کامل به رهنمودهای حضرت شیخ عیسی احمد قاسم که الگوی اسلامی و ملی ماست و ما به آن اعتقاد داریم چرا که محور آرمان‌های ملت ماست، بار دیگر تأکید می‌کنیم که وحدت اسلامی و ملی انتخاب راهبردی ماست.

ما از این انتخاب دست نخواهیم کشیم، آن را رها نخواهیم کرد و به آن ایمان راسخ داریم چرا که آن را اساس کار و قدرت و توان خود می‌دانیم و این امر را از اصول مکتب شیخ عیسی قاسم آموخته‌ایم.

همچنین تأکید می‌کنیم که به آنچه وی در بیانات خود در 14 فوریه 2022 مطرح کرد و بیانیه وی که در سپتامبر 2021 انتشار یافت و همچنین آخرین بیانیه ایشان در 30 ژوئن 2022 پایبندیم و به طور کمال تابع رهنمودهای ایشان هستیم که در مناسبت‌های مختلف مطرح شده یا از طریق رسانه‌ها انتشار می‌یابد.

ما به خود و همکاران خود از همه نیروهای سیاسی که با ما مخالف‌اند، توصیه می‌کنیم که مسئولیت‌پذیر باشیم، بر مشکلات فائق آییم و برای نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌ها، مثمر ساختن ایده‌ها، فعال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک و تلاش برای نجات مردم و کشور تلاش کنیم و کشور را از این بحران و خفقان سیاسی و حقوقی خارج سازیم.

ما همواره در تلاش بوده، هستیم و خواهیم بود تا هر امری را که منجر به وحدت دیدگاه‌های ما و مخالفان می‌شود، پیگیری کرده و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد. ما پیوسته با مخالفان در تماس بوده‌ایم و اندیشه‌ها و پیشنهادهای جدیدی را مطرح کرده‌ایم تا وضعیت کنونی را تغییر داده و از رکود خارج شویم. با وجود موانع و ناکامی‌های فراوان هنوز امید زیادی وجود دارد، این امر یک مسئولیت قانونی و ملی است که جایی برای رها کردن آن وجود ندارد.

در خاتمه تصدیق می‌کنیم که رویکرد، دیدگاه‌ها و طرح ما برای کار همان چیزی است که ایشان مطرح می‌کند و ما این راه را پشتیبان دین و میهن خود یافته‌ایم که بیشترین توان را برای تأمین منافع همه شهروندان کشور به شکلی برابر و بدون تبعیض دارد. پیروی از این راه منجر به تحقق عدالت برای همه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha