برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن ویژه کشورهای آمریکای لاتین
کد خبر: 4070014
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن ویژه کشورهای آمریکای لاتین

آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه متسابقین کشورهای آمریکای لاتین به سه زبان اسپانیایی، پرتغالی و فرانسوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا میرجلیلی، مدیر موسسه مطالعات اسلامی«سلام» و دبیر برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: این مسابقات با توجه به وجود ظرفیت‌های علمی و استعدادهای منطقه آمریکای لاتین با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مؤسسه سلام برگزار شد.

این مبلغ بین‌المللی افزود: این دوره که در ماه مبارک رمضان با حضور بیش از 150 نفر از 15 کشور برپا شد، متسابقین در بخش‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

میرجلیلی ادامه داد: آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن کریم در حوزه کشورهای آمریکای لاتین که همزمان به صورت آنلاین به سه زبان اسپانیایی، پرتغالی و فرانسوی روز سه شنبه بیست و یکم تیرماه برگزار خواهد شد و میزبان شخصیت‌های برجسته علمی و قرآنی خواهیم بود و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل می‌شود.

برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن ویژه کشورهای آمریکای لاتین

لازم به ذکر است، در این مراسم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه مطالعات اسلامی سلام و موسسه نسیم رحمت، اولین دارالقرآن زیر نظر مؤسسه مطالعات اسلامی سلام در منطقه آمریکای لاتین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۳:۲۶
0
0
بسیار عالی
ان شالله مسیولین کمک کنند تا این کار‌ها ادامه پیدا کنه
captcha