برپایی جشن ازدواج یک هزار زوج در فارس
کد خبر: 4070411
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

برپایی جشن ازدواج یک هزار زوج در فارس

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از برنامه‌ریزی برای برپایی جشن ازدواج یک هزار زوج به مناسبت سالروز ولادت پیامبر(ص) در مهرماه سال جاری در استان خبر داد.

زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، ٢١ تیر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به برنامه‌های این دفتر برای جوانان گفت: جشن ازدواج دانشجویی در راستای تصویب طرح «تشویق، تحکیم و تعالی ازدواج دانشجویی» در فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا جشن ازدواج یک هزار زوج در فارس به مناسبت میلاد مکرم پیامبر اسلام(ص) در مهرماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، لزوم هماهنگی و همکاری همه دستگاهها را یادآور شد و به تشریح ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده در برگزاری این جشن پرداخت.

حیدر صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این جلسه به تشریح وضعیت فعلی ورزش استان پرداخت و گفت: در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران تنها ٤ مدال طلای کشتی فرنگی المپیک داریم که دو طلای آن سهم فارس بوده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: با این غنای ورزشی قطعا شاهد تقویت جایگاه فرهنگی و ورزشی فارس خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha