مسابقه «نذر فرج وارث غدیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4070509
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

مسابقه «نذر فرج وارث غدیر» برگزار می‌شود

مسابقه خطبه‌خوانی غدیر با عنوان «نذر فرج وارث غدیر» از سوی مؤسسه بیت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

خطبه غدیربه گزارش ایکنا، مسابقه خطبه‌خوانی غدیر با عنوان «نذر فرج وارث غدیر» از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار می‌شود.

در این مسابقه به همه افرادی که فقط ترجمه خطبه غدیر را با فایل صوتی صدای خودشان به شماره 09355051325 از طریق پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند، بدون قرعه‌کشی هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال تا ساعت 24 عیدالله اکبر عید سعید غدیر خم، تعیین شده است، همچنین فایل متن و ترجمه خطبه در کانال https://t.me/azghadirtazohor در تلگرام بارگذاری شده است. افرادی که تلگرام ندارند به شماره 09137420516 در واتساپ کلمه غدیر را ارسال کنند تا فایل PDF برایشان ارسال شود.

همچنین مسابقه دیگری با عنوان «عطر غدیر» از سوی این مؤسسه برگزار می‌شود، در این مسابقه به پنج نفر از افرادی که به ۱۰ سؤال طرح شده از ترجمه خطبه غدیر پاسخ صحیح دهند، هدایایی به قید قرعه تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان از طریق کانال https://chat.whatsapp.com/LGEwBBhU15q7L1cpKmHjvj می‌توانند به سؤالات دسترسی پیدا و پاسخ‌های خود را نیز به نشانی https://api.whatsapp.com/send?phone=989137420516 در واتساپ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج ۷ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha