10 کرسی تلاوت از عید غدیر تا مباهله برگزار می‌شود
کد خبر: 4070657
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

10 کرسی تلاوت از عید غدیر تا مباهله برگزار می‌شود

10 کرسی تلاوت با دعوت از قاریان یزد از عید غدیر تا مباهله در سطح استان برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا، 10 کرسی تلاوت قرآن با رویکرد تدبر در آیات کلام وحی از عیدسعید غدیرخم تا مباهله، با دعوت از قاریان استانی و شهرستانی در یزد برگزار می‌شود.

بنابر برنامه‌ریزی انجام شده 25 تیرماه کرسی تلاوت در مسجد جامع نجف‌آباد با تلاوت روح‌الله تقوایی، 26 تیرماه در دو مسجد 14 معصوم آزادشهر با تلاوت محمدحسن شایق و مسجد شهید ساداتی میدان کاج صفائیه با تلاوت حسین دستجردی، 27 تیرماه در دو مسجد امام حسین(ع) محمودآباد با تلاوت حسین دستجردی و مسجد امیرالمؤمنین(ع) بلوار نواب صفوی با تلاوت محمدرضا خوش‌قلب برپا می‌شود.

در امتداد این محافل، محفل قرآنی نیز 28 تیرماه در مسجد تقوی خیابان سلمان فارسی با تلاوت محسن پاکدامن، 29 تیرماه در مسجد ولایت شهرک گلستان با تلاوت محمدحسن شایق، 31 تیرماه در مجموعه فرهنگی عاشقان مهدی شاهدیه با تلاوت محمدرضا خوش‌قلب، اول مردادماه با تلاوت محدحسین خوش‌قلب در مسجد حجت‌ابن‌الحسن المهدی(عج) بلوار 17 شهریور و سوم مردادماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) امام‌شهر با تلاوت حسین دستجردی برگزار می‌شود.

این محافل پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با دعوت از تمامی علاقه‌مندان از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت سید‌الشهدا(ع) امام‌شهر یزد و با مشارکت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha