طرح «یک‌ هزار و یک نما از مهربانی» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4070741
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶

طرح «یک‌ هزار و یک نما از مهربانی» در یزد رونمایی شد

طرح «یک هزار و یک نما از مهربانی» با هدف تأمین یک‌هزار جهیزیه با حضور خانواده شهید حسن دانش و جمعی از مسئولان در محل سالن شهید صدوقی یزد رونمایی شد.

طرح «یک‌ هزار و یک نما از مهربانی» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «یک هزار و یک نما از مهربانی» با هدف تأمین یک‌هزار جهیزیه با حضور خانواده شهید حسن دانش و جمعی از مسئولان در محل سالن شهید صدوقی یزد رونمایی شد.

علیرضا پورسلمانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، 22 تیرماه در این مراسم با اشاره به اهمیت ازدواج و ضرورت همکاری مردم و خیران در تأمین جهیزیه گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه اسلامی دارد.

پورسلمانی با اشاره به اینکه برای گسترش فرهنگ ازدواج و تحقق آن که جزو تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه دولت است به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز است افزود: همراهی و همکاری خیران و نهادهای مختلف می‌تواند در افزایش ازدواج آسان در استان مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام هادی امامی، مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش برای فراهم کردن جهیزیه برای زوج‌های جوان و کار فرهنگ‌سازی در امر مقدس به همکاری تمامی بخش‌ها و خیران نیاز دارد.

امامی با اشاره به اینکه در قالب این طرح جهیزیه زوج‌های جوان به طور کامل تأمین می‌شود و هزینه تأمین هر سری جهیزیه ۶۵۰ میلیون ریال است اظهار کرد: دریافت کنندگان این جهیزیه از سوی سازمان‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha