مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 4070939
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

مصوبات بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد اعلام شد.

به گزارش ایکنا، بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد، روز گذشته، ۲۳ تیرماه در دفتر اتحادیه تشکیل شد‌.

طی این جلسه هماهنگی‌های پایانی درباره مجمع عمومی اتحادیه که امروز در حال برگزاری است و رای‌گیری درباره سه مورد تغییرات اساسنامه، انجام شد.

بنابر گفته محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه طرح حاملان وحی با هدف تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم، دومین موضوع جلسه دیروز بود. قرار شد اعضای شورای هماهنگی شامل مدیران و نمایندگان مطرح شده در آیین‌نامه طرح باشند. همچنین مصوب شد این اعضا به اضافه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد جزو این شورا باشند.

وی گفت: همچنین مقرر شد تا اعضای ستاد اجرایی شامل چهار عنوان مدیر امور رسانه، مدیر آموزش و امور مالی و پشتبانی و مدیر امور ارزیابی و نظارت باشند و حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، صباغی و حسین قادری به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند تا برای اعضای ستاد اجرایی تعیین مسئولیت کنند و شرح وظایف و پیگیری‌های لازم از سوی آنها انجام شود.

طبق جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد مقرر شد تا جلسات هیئت رئیسه به صورت متوالی تشکیل شود و نخستین جلسه آن یکشنبه، ۲۶ تیرماه به منظور تصمیم‌گیری درخصوص امور فنی و ستاد اجرایی باشد.

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha