پیامد مهم کنگره شهدا کاهش تخلفات در جامعه است
کد خبر: 4071393
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

پیامد مهم کنگره شهدا کاهش تخلفات در جامعه است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل یکی از پیامدهای این کنگره را کاهش تخلفات در جامعه عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های درنظر گرفته شده کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل می‌تواند در امر کاهش تخلفات و جرائم در جامعه موثر باشد.

جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، ۲۶ تیرماه، در جلسه کمیته یادواره‌‌ها و امور شهرستانها در اردبیل اظهار کرد: اهداف کنگره بایستی با برنامه‌ریزی منسجم بطوری طراحی و اجرا شود که در جامعه ماندگار باشد.

وی ادامه داد: از ظرفیتهای ادارات و دستگاه‌های دولتی در شهرستانها باید استفاده شود، چرا که کنگره شهدا تنها به مرکز استان ختم نمی‌‌شود، بلکه شهرستانها هم در اجرای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل سهیم هستند و از ظرفیتهای خوبی برخوردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل یکی از پیامدهای این کنگره را کاهش تخلفات در جامعه عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های درنظر گرفته شده کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل می‌تواند در امر کاهش تخلفات و جرائم در جامعه موثر باشد.

قاسمیان خاطرنشان کرد: کنگره شهدا، یک حرکت عظیم فرهنگی است و همه ما در اجرای این فرهنگ در تلاشیم تا به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس کمیته یادواره ها و امور شهرستان‌ها پیش از پایان خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات مربوطه و همچنین کمیته‌های کنگره، می‌توان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی که یکی از اهداف کنگره شهدا است، گام بلندی در توسعه استان اردبیل برداشت.

انتهای پیام
captcha