آیین تجلیل از کارکنان پایور و خانواده‌های منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4071546
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

آیین تجلیل از کارکنان پایور و خانواده‌های منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد + عکس

آیین اختتامیه و تجلیل از کارکنان منتخب پایور و خانواده‌های کارکنان منطقه سوم نبوت نداجا ۲۵ تیرماه برگزار شد.

آیین تجلیل از کارکنان پایور و خانواده‌های منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شدبه گزارش ایکنا، محفل انس و تدبر در قرآن با محوریت آیین اختتامیه و تجلیل از کارکنان منتخب پایور و خانواده‌های کارکنان منطقه سوم نبوت نداجا روز گذشته، 25 تیرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) شهرک شهید مولایی منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قاری نهاجا محسن خادمی و قاری نداجا حیدر ظریفی‌پور با حضور فرماندهان و خانواده‌های کارکنان منطقه سوم همراه بود. در ادامه این مراسم، اجرای دو نفره سرود ویژه عید سعید غدیر خم توسط فرزندان یکی از کارکنان منطقه سوم نبوت بنام‌های علیرضا و محمدرضا حاتمی انجام شد.

بخش دیگر این مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام موسی زارعی‌نژاد، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه سوم نبوت نداجا بود.

وی ادامه داد: روی آوردن به کلام وحی ضامن و تضمین رسیدن به مسیر الهی است و انسان با پرداختن به طرح‌ها و الگوهای قرآنی‌ می‌تواند رهاورد ویژه‌ای را از درگاه لایزال الهی کسب کند.

سپس امیر حسنی، فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا در سخنانی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این محفل معنوی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: جامعه کنونی ما با توجه به جنگ نرم دشمن در معرض انواع خطرها است که با تدبیر و برنامه‌های مدون قرآنی‌ می‌توان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد تا کمترین آسیب به جامعه به ویژه خانواده‌ها برسد.

حسن ختام این برنامه، تجلیل از 54 نفر منتخبان طرح قرآنی‌ تسنیم مرحله دوم کارکنان پایور و 33 نفر از منتخبان شرح دعای افتتاح ویژه همسران و توصیه‌های پدرانه ویژه فرزندان در قالب جشنواره عطر رمضان بود.

انتهای پیام
captcha