جام «ضحی» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4071804
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

جام «ضحی» در گیلان برگزار می‌شود

فراخوان ثبت‌نام نخستین جام حافظان و قاریان قرآن کریم گیلان تا 31 تیرماه ادامه دارد.

قرآنامیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: امسال نخستین سالی است که رقابتی با عنوان «ضحی» ویژه قاریان و حافظان قرآن استان به صورت گروهی طی هفته گرامیداشت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام افزود: علاقه‌مندان بدون هیچ محدودیت سنی در دو بخش بانوان  آقایان تا 31 تیرماه فرصت دارند مشخصات خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09111493457 ارسال کنند.

مرادی تصریح کرد: طی این رقابت‌ها حافظان در بخش در سه گروه تحفیظی شامل حفظ جزء 30، حفظ سه جزء اول و حفظ پنج جزء اول، گروه دوم شامل حفظ 10 جزء اول، حفظ 15 جزء اول و حفظ 20 جزء اول و گروه سوم شامل حفظ کل و قاریان قرآن و مؤذنان در یک گروه سه نفره شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری و تعامل تشکل‌های قرآنی سطح استان در برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها افزود: در این دوره از مسابقات اشخاص حقوقی نظیر مؤسسات قرآن و عترت، خانه‌های قرآن، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اشخاص حقیقی شامل مربیان دارای گواهینامه تربیت معلم یا اساتید پیشکسوت و صاحب کرسی تدریس به معرفی گروه‌های سه نفره خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha