جشن ازدواج «به رسم طلبگی» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4072945
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

جشن ازدواج «به رسم طلبگی» در یزد برگزار شد

مراسم جشن ازدواج «به رسم طلبگی» ویژه 110 زوج طلبه استان یزد با حضور استاندار یزد در محل مدینه العلم الکاظمیه برگزار شد.

جشن ازدواج «به رسم طلبگی» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم جشن ازدواج «به رسم طلبگی» ویژه 110 زوج طلبه استان یزد، شب گذشته، 1 مردادماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و دیگر مسئولان استانی در محل مدینه العلم الکاظمیه برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم گفت: رویکرد ما در حوزه ازدواج مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ازدواج آسان، به هنگام و آگاهانه است و حمایت‌های لازم در این راستا صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به اجرای طرح سامان خانواده در استان اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح و ارائه آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج و ترویج  سبک زندگی اسلامی شاهد شکل گیری ازدواج موفق و مستحکم و تربیت خانواده هایی خوشبخت و سعادتمند خواهیم بود.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گسترش فرهنگ سنت ازدواج و تحقق آن در جامعه اسلامی را از مهمترین مسائل مورد تأکید در دین مبین اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: گرچه اقداماتی برای گسترش فرهنگ ازدواج در استان صورت گرفته است، اما این مسئله باید با همراهی همه بخش‌ها ارتقا یابد.

یادآور می‌شود مولودی‌خوانی، اجرای سرود و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان خطبه عقد توسط آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد قرائت شد.

انتهای پیام
captcha