یادبود شهدای منا در مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی + عکس
کد خبر: 4073670
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

یادبود شهدای منا در مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی + عکس

محفل انس با قرآن یادبود شهدای منا و شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر در مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

مؤسسه اظهرالجمیل الاعلیبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن یادبود شهدای منا و شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر شب گذشته در مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

احسان سوختانلو، مربی این جلسه در حاشیه این محفل در گفت‌‌وگویی هدف از برگزاری این محفل را گرامیداشت شهدا و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: بدون شک حضور دانش‌آموزان در این‌گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اثرات مثبت تلاوت آیات قرآن در زندگی افراد افزود: انس افراد در سنین کودکی با قرآن و تلاوت آن اثرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت و از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در آینده می‌کاهد.

سوختانلو گفت: روح دانش‌آموزان پاک و بی‌آلایش است و از خداوند متعال به حرمت این دل‌های روشن و بی‌ریا طلب بخشش و آمرزش داریم.

در این مراسم قاریان نوجوان محمدامین کهن و امیرمحمدخالقی و علی‌اصغر علیپور و امیرعلی عطایی به تلاوت آیات روح‌بخش کلام الله مجید پرداختند.

اجرای تواشیح و هم‌خوانی شمس‌الهدی، آشنایی با فضایل و برکات معنوی کلام وحی با سخنرانی سروش عظیمی و تلاوت سید‌عباس حسینی، نفر اول تلاوت‌های مجلسی و اهدای جوایز به دانش‌آموزان حافظ، بخشی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha