معرفی نفرات برگزیده مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در خدابنده
کد خبر: 4073791
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

معرفی نفرات برگزیده مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف در خدابنده

نفرات برگزیده مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان خدابنده معرفی شدند.

مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در این شهرستان گفت: این مسابقات در روز جمعه ۳۱ تیرماه در رشته‌های آوایی به میزبانی حرم مطهر قیدار نبی (ع) در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در حرم قیدار نبی (ع) با دعوت از داوران ممتاز استانی در هر دو بخش با حضور 200 شرکت‌کننده برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده یادآور شد: در این مسابقات نفرات برتر هر رشته معرفی و از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده که عهده‌دار برگزاری مسابقات بود، با اهدای لوح و هدیه یادبود همراه با جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.

ذوالقدر اضافه کرد: در این مراسم از بتول هاشمی نفر اول قرائت تحقیق، پروین زنگینه به عنوان نفر اول قرائت ترتیل، هاجر بیگدلی به عنوان نفر اول رشته حفظ ۵ جزء، پروانه بیگدلی به عنوان نفر اول رشته حفظ ۱۰ جزء، سمانه سهندی به عنوان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و صغری طارمی نفر اول رشته حفظ کل در بخش خواهران تجلیل شد.

همچنین در بخش برادران از ابوالقاسم خدابنده‌لو به عنوان نفر اول رشته قرائت ترتیل،
میلاد کثیرلو به عنوان نفر اول رشته قرائت تحقیق، ولی‌الله کریمی به عنوان نفر اول رشته حفظ ۵ جزء، هادی بیگدلی به عنوان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و جعفر صفری به عنوان نفر اول رشته حفظ کل برداران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha