ایام محرم بهترین فرصت برای جهادتبیین است
کد خبر: 4074488
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
معاون فرهنگی تبلیغات گلستان:

ایام محرم بهترین فرصت برای جهادتبیین است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: سیدالشهدا(ع) مجاهد جهادتبیین بوده‌اند، لذا بهترین فرصت برای جهاد‌تبیین مجالس اباعبدالله(ع) و ایام محرم است.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان در خصوص جهادتبیین با تاسی از قیام عاشورا گفت: یکی از مولفه‌های بسیار مهم قدرت نرم اسلام ناب در مسیر تمدن‌سازی محرم و صفر و مکتب عاشورا است مکتبی که درس‌های زیادی از جمله ایثار، ولایت‌مداری، مبارزه با ظلم و عدالت محوری و سبک زندگی اسلام ناب با محوریت امامت و ولایت را در خود گنجانده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه قیام عاشورا پیام‌های زیادی دارد و اگر مردم در صف اول مروجان این فرهنگ قرار بگیرند تبدیل به رویش‌های زیادی می‌شود، افزود: تبیین قیام عاشورا یکی از مطالبات اصلی مقام مهظم رهبری می‌باشد، لذا استکبار تلاش می‌کند با رسانه این فرهنگ را خدشه‌دار کند اگر فرهنگ و مکتب عاشورا را زنده نگه داریم قطعا می‌توانیم در مقابل هجمه شبهات ورود پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه عظمت دستاوردهای انقلاب با تاسی از قیام عاشورا امری ضروری است، تصریح کرد: ایام محرم بهترین فرصت برای جهاد‌تبیین و سیدالشهدا‌(ع) مجاهد جهادتبیین بوده‌اند، لذا باید از فرصت محرم برای جهادتبیین استفاده کنیم.

وی با بیان‌اینکه مردم در این ایام باید تبدیل به مروجان و مجاهدان جهاد‌تبیین شوند، تصریح کرد: دهه اول محرم، دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر است و سیدالشهدا منادی امر به معروف و نهی از منکر بودند و با بدترین منکر که حکومت یزید بود به مبارزه برخاستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه تبیین حق و باطل، تبیین جایگاه ولایت، تبیین درس‌های و ارزشهای مکتب عاشورا، در ایام محرم ضروری است، افزود: آگاهی دادن به عموم مردم در خصوص شرایط زمان و مکان از مصادیق تبیین عاشورایی است و موجب می‌شود دشمن و تکلیف خود را در برابر جبهه باطل به خوبی بشناسیم.

انتهای پیام
captcha