مسابقه اینستاگرامی «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا»
کد خبر: 4074874
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تهران برگزار می‌کند

مسابقه اینستاگرامی «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا»

معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران همزمان با دهه نخست ایام ماه محرم، مسابقه اینستاگرامی «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا» را برای عموم برگزار می‌کند.

مسابقه «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا»به گزارش ایکنا، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران همزمان با دهه نخست ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، مسابقه اینستاگرامی «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا» را برای عموم برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه مناسبتی باید به‌مدت 20 شب صفحه اینستاگرامی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی را به نشانی https://instagram.com/fju_tehran?utm_medium=copy_link دنبال کنند.

روند مسابقه به این ترتیب است که از اول تا دهم محرم‌الحرام هر شب رأس ساعت 20 فرازهایی از کلام امام حسین(ع) در صفحه مجازی بارگذاری و پرسش‌ها از 11 تا 20 محرم قرار داده می‌شود که مهلت پاسخگویی تا ساعت ۲۴ همان شب است.

نحوه قرارگیری پرسش‌ها، بدین نحوه است که هرشب پرسش‌ها به ترتیب قرارگیری فرازها گذاشته می‌شود به‌عنوان مثال پرسش شماره ۱ مربوط به فراز شماره ۱ و ... . شرکت‌کنندگان برای پاسخ دادن به پرسش‌ها ارسال آن‌ها باید نام و نام خانوادگی به‌همراه پاسخ صحیح را به دایرکت صفحه معاونت ارسال کنند.

این مسابقه مناسبتی هر شب به قید قرعه 3 برگزیده خواهد داشت و اسامی برگزیدگان، پس از هر آزمون اعلام می‌شود. نشانی صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تهران برای شرکت در مسابقه «عاشقانه‌های امام حسین(ع) با خدا» https://instagram.com/fju_tehran?utm_medium=copy_link است.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha