برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد در ابهر
کد خبر: 4075022
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد در ابهر

فرماندار ابهر با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا عمل بسیار پسندیده‌ای است و نباید ایثارگری این عزیزان فراموش شود، ادامه داد: خانواده‌های شهدا از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام مقدس هستند و حقیقتا خانواده ایثارگران این انقلاب را زنده نگه داشته‌اند.

عملیات مرصاد

به گزارش ایکنا از زنجان، احمد ذوالقدر فرماندار ابهر ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد در ابهر با اشاره به دوران دفاع مقدس و جان برکفی رزمندگان اسلام، تصریح کرد: عظمت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبر و شکیبائی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات خانواده شهدا و تکریم آنان، گفت: تکریم مقام والای خانواده شهدا و پیگیری امور خانواده‌های آنها از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان است که باید مورد توجه تک تک آنان قرار گیرد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا عمل بسیار پسندیده‌ای است و نباید ایثارگری این عزیزان فراموش شود زیرا تک تک ما امروز مدیون ایثارگری آنان هستیم، ادامه داد: خانواده‌های شهدا از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام مقدس هستند و حقیقتا خانواده ایثارگران این انقلاب را زنده نگه داشته‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مقام شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و کسی که به این درجه برسد بالاترین عزت و مقام را نزد خداوند دارد، اضافه کرد: مقام شهادت در قرآن نیز مورد تاکید است تا جایی که خداوند متعال در این کتاب آسمانی فرموده است شهدا زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق این روحیه در کشور می‌شود، افزود: نوجوانان و جوانان کشور به عنوان آینده‌ساز کشور باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی‌نامه شهدا آشنا و آنان را به عنوان الگوی عملی خود برگزینند.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه راه و رسم شهدا را نباید فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا گنجینه معنوی ملت ایران هستند و ما به وجود تک تک آنان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha