همراهی خیران سرمایه گسترش خدمات سلامت است
کد خبر: 4075133
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

همراهی خیران سرمایه گسترش خدمات سلامت است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه همراهی خیرین در رفع چالش‌های نظام سلامت، راهگشا و سرمایه‌ای بزرگ است، کمک‌های خیرین در بخش سلامت را بسیار با ارزش دانست.

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 10 مردادماه در دیدار با جمعی از خیران و مسئولان بهداشت و درمان زرین‌دشت با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و قدردانی از همکاری سخاوتمندانه خیرین در تقویت روند ارائه خدمات سلامت گفت: همراهی خیرین در رفع چالش‌های نظام سلامت، راهگشا و سرمایه‌ای بزرگ است.

وی، کمک‌های خیرین در بخش سلامت را بسیار با ارزش دانست و افزود: کمک‌های نیک‌اندیشانه یکی از زیباترین و ماندگارترین اقداماتی است که هر فرد می‌تواند انجام دهد و معاونت درمان دانشگاه با تمامی امکانات خود آماده همکاری با خیرین حوزه سلامت است.

شریفی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک استمرار برگزاری این‌گونه نشست‌ها و افزایش ارتباط مجموعه سلامت و خیرین موجب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی در فارس شود.

در ادامه این نشست چالش‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان زرین دشت بررسی شد و حاضران دیدگاه‌های خود را پیرامون ارتقای ارائه خدمات تخصصی سلامت در زرین دشت مطرح کردند.

در این نشست مقرر شد با پیگیری متولیان سلامت شهرستان زرین‌دشت، چالش‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان پایش و با جذب کمک‌های خیرین، در راستای رفع موارد گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام
captcha