لزوم تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید در اردبیل
کد خبر: 4075556
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

لزوم تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری و فیلم‌های کوتاه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام تاکید کرد و گفت: فراخوان نیز در این زمینه داده می‌شود.

محمد اعتماداعجازی فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی، فرماندار اردبیل، ۱۲ مردادماه، در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

اعتماداعجازی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در شهرستان اردبیل در آستانه برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام گفت: این یادواره‌ها با محوریت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از فراخوان نصب المان کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در اردبیل خبر داد و گفت: این امر با همکاری شهرداری اردبیل صورت می‌گیرد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در شهرستان اردبیل حمایت می‌شود تا آثار فاخر هنری و فرهنگی در این حوزه به چاپ برسد.

اعتماد اعجازی بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری و فیلم‌های کوتاه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام تاکید کرد و گفت: در این زمینه هم فراخوان داده می‌شود.

فرماندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه‌های عکس با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در شهرستان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه آثار فاخر به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha