نماز ظهر عاشورا لبیک به مقام معظم رهبری است
کد خبر: 4076817
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

نماز ظهر عاشورا لبیک به مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: نماز ظهر عاشورا، جهاد تبیین و لبیک به مقام معظم رهبری است.

نماز ظهر عاشورا

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، ظهر امروز، ۱۷ مردادماه، در خطبه نماز ظهر عاشورا که در میدان انقلاب زنجان برگزار شد، در رابطه با باشکوه بودن مراسم عزاداری، اظهار کرد: مراسم عزاداری ایام محرم امسال به مراتب از لحاظ کمیت، باشکوه‌تر از دو سال‌ گذشته بوده و امسال مردم نشان دادند که حسینی هستند.

وی با بیان اینکه دین مقدس اسلام، محمدی‌القدوس و حسینی‌البقا است، افزود: دین اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) مطرح شده ولی ماندگاری آن به برکت امام حسین (ع)، خون امام حسین (ع) و کسانی که الگوی آنان امام حسین (ع) بوده، است.

خطیب نماز ظهر عاشورا در زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع‌مقدس و شهادت رزمندگان الگویی از اندیشه، آرمان و منطق امام حسین (ع) بوده است، تصریح کرد: طبق گفته امام خمینی (ره)، محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن در نظر دارد که اسلام نباشد و تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌دهد تا چهره اسلام را ضعیف کند، گفت: تجدید نظر در اندیشه‌های امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا جهاد تبیین و لبیک به مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای آرمان و اسلام و برای ما هدف است. علاوه بر اینکه به سخنان دشمن گوش فرا نمی‌دهیم دست در دست هم پشت سر ولایت برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون‌های پاک شهدا ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha