خبرنگاران جبهه حقیقت ریشه سجادی و زینبی دارند
کد خبر: 4077005
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
یادداشت وارده

خبرنگاران جبهه حقیقت ریشه سجادی و زینبی دارند

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در بخشی از یادداشت خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: همزمانی دلنشین عاشورای حسینی با روز خبرنگار به ما این معنای عظیم را الهام می‌کند که ریشه و اصل خبرنگاران جبهه حقیقت منشأ سجادی و زینبی دارد و صاحبان قلم باید عزم خود را جزم کنند تا در جنگ بازی‌های نهان و آشکار سربازان سپاه ابلیس نگذارند که وجدان‌های حقیقت‌جو دچار تلبیس ابلیس شوند.

قاسم جعفری

قاسم جعفری، معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، به مناسبت روز خبرنگار یادداشتی به شرح ذیل نوشته است:

به نام صانع قلم

خبر هر آن حادثه‌ای است که در معرکه وجود جریان می یابد و خبرنگار ، راوی این وقایع جاری بر آن مقصود است که غائبان را به حاضران و شاهدان مبدل سازد. خبرنگاران شریف صاحبان قلم‌های شریف‌اند و قلم‌های شریف ضامن علم‌های افراشته بر برج حقیقت هستی‌اند. همزمانی دلنشین عاشورای حسینی با روز خبرنگار به ما این معنای عظیم را الهام می‌کند که ریشه و اصل خبرنگاران جبهه حقیقت منشأ سجادی و زینبی دارد. حماسه بزرگ عاشورا در آیینه خبررسانی جهادگرانه روح‌های آزادی به بار نشست که هر چند به ظاهر بازمانده و اسیر واقعه طف بودند اما با اراده ایمانی خود مظلومیت معلم بزرگ دینداری و انسانیت و داعی قله‌نشین کرامت، حسین بن علی (ع) و یارانش را برای همیشه تاریخ در فکر و قلب بشریت عینیت بخشیدند.

شهید صارمی و صارمی‌های این وطن که زاییده رویداد جهان‌گستر انقلابی سترگ هستند و همچنین وارثان صادق آن به حق‌رسیدگان قطعا اجازه نخواهند داد که حوادث ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به روایت یزیدها حکایت غالب ذهن‌ها شود و روح اقوام و اقشار و ملت‌ها را به نفع ایسم‌های منفعت‌محور و سلطه‌جویان متجاوز مسخر سازد.

مجاهدان فی سبیل‌الله و صاحبان قلم و بیان و ساکنان سنگر راستی و درستی باید عزم خود را جزم کنند تا در جنگ خبرسازی‌ها و بازی‌های نهان و آشکار سربازان سپاه ابلیس نگذارند که ضمیرهای روشن و وجدان‌های حقیقت‌جو دچار تلبیس ابلیس شوند.

امید‌آفرینی در اوج مصائب عاشورا در گفتار و کردار زینب کبری(س) موج می‌زد که طلایی‌ترین نگاه ممکن از یک مصیبت‌زده بزرگ را به تصویر کشید که؛ «ما رأيت الا جميلا».

با کمال افتخار روز خبرنگار را به همه خبرنگاران شریف و صاحبان قلم‌های ظریف و ناشی از اندیشه‌های نظیف تبریک می‌گویم و تلاش‌های کریمانه‌شان را در راستای بسط معروف، محق باطل و تبیین راستی و نزع کژی‌های اخلاقی و فکری در عرصه اجتماع، فضای مجازی و تمامی میدان‌های متصور دیگر صمیمانه تبریک می‌گویم و در برابر خوبی‌هایشان زانوی تواضع می‌زنم.

انتهای پیام
captcha