پوشش دسته عزاداری زینبیه زنجان توسط تیم‌های امدادی هلال‌احمر زنجان
کد خبر: 4077016
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

پوشش دسته عزاداری زینبیه زنجان توسط تیم‌های امدادی هلال‌احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امروز همزمان با یازدهم محرم‌الحرام ۱۵ تیم هلال‌احمر عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) دسته زینبیه اعظم زنجان را پوشش امدادی می‌دهند.

تیم‌های امدادی هلال‌احمر زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدقاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز، ۱۸ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مراسم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان پنج دستگاه موتور امدادی و موتور آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد برای ارائه خدمات امدادی به کارگیری شده است.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی در مسیر دسته، بیان کرد: ۳۰ نفر از نیروهای امدادگر، نجات‌گر و تیم توانا اعم از خواهران و برادران در مسیرهای تعیین شده این دسته از ساعت ۱۳ ظهر تا پایان مراسم عزاداری مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این امکانات، یک فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته زینبیه اعظم زنجان را در صورت نیاز پوشش امدادی خواهد داد.

موسوی با بیان اینکه کارکنان، اعضای داوطلبان، امدادگر و جوانان در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت، ادامه داد: ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت نیز شبانه‌روزی برای ارائه خدمات امدادی  در جاده‌های استان زنجان فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هم‌وطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha