آتش انقلاب کرانه باختری برای مقابله با تروریسم اسرائیل شعله‌ور شد
کد خبر: 4077097
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
واکنش گروه‌های فلسطینی به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس؛

آتش انقلاب کرانه باختری برای مقابله با تروریسم اسرائیل شعله‌ور شد

گروه‌های فلسطینی در واکنش به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تأکید کردند: آتش انقلاب ملت فلسطین برای مقابله با تروریسم اسرائیل در کرانه باختری شعله‌ور شد.

سه شهید فلسطینی در نابلس

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم،نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با حمله به بخش قدیمی شهر نابلس و محاصره یک منزل، سه نفر از مبارزان فلسطینی تحت تعقیب را که در آنجا پناه گرفته بودند، به شهادت رساندند.

حمله نظامیان صهیونیست به نابلس به درگیری با جوانان فلسطینی منجر شد که سعی داشتند با پرتاب سنگ نظامیان اشغالگر را از شهرشان بیرون کنند و در نتیجه آن بیش از 40 نفر از این جوانان زخمی شدند.

جنایت امروز نظامیان صهیونیست در کرانه باختری با واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین روبرو شد که خواهان تشدید مقاومت در همه نقاط تماس با رژیم اشغالگر شدند.

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تأکید کرد، رژیم اشغالگر صهیونیست همچنان به اقدامات تروریستی خود در این سرزمین مبارک ادامه می‌دهد و با حمله به شهر نابلس مرتکب حماقت تازه‌ای شد.

شدت بی‌سابقه تروریسم اسرائیل علیه فلسطین

طارق عز‌الدین، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری در واکنش به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در نابلس گفت: از امروز هیچ عذری پذیرفتنی نیست(خطاب غیرمستقیم به تشکیلات خودگردان). جنایت اسرائیل در نابلس نشان می‌دهد رژیم اشغالگر ملت ما و مقاومت ما را رها نخواهد کرد و به اقدامات تروریستی خود با فجیع‌ترین شکل ممکن ادامه خواهد داد.

وی افزود: امروز ما در برابر سیاستی جدید و تنشی خطرناک از سوی نظامیان صهیونیست هستیم و از همین رو ما باید برای دفع این تجاوز به طور جدی و واقعی ایستادگی کنیم و از طیف‌های مختلف ملت مقاوم فلسطین می‌خواهیم در برابر نظامیان صهیونیست ایستاده و شدت مقاومت را بیشتر کرده و رژیم اشغالگر را به سزای جنایاتش برسانند.

عز الدین تأکید کرد: رژیم اشغالگر ریختن خون فلسطینیان را مباح کرده و به شکلی بی‌سابقه به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه خود علیه ملت ما در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه می‌دهد.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: ما ملتی واحد هستیم که رژیم اشغالگر سرزمینمان را اشغال کرده و بین این گروه و آن گروه و این شهر و آن شهر فرقی وجود ندارد. همه ملت فلسطین هدف گرفته شده و از همین رو ما باید صفوف خود را یکپارچه کرده و به این جنایات پاسخ دهیم.

او افزود: حمله امروز نابلس مستلزم انقلابی مردمی و نظامی از سوی همه فلسطینیان است. از امروز هیچ عذری پذیرفتنی نیست و همه فرزندان ملت فلسطین باید به گزینه مقاومت برای مهار این تجاوزات پایبند باشند.

در شرایط مبارزه دائمی با اسرائیل در کرانه باختری هستیم

حازم قاسم، سخنگوی حماس هم شهادت سه فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به نابلس را تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد: شهر نابلس در مبارزه بی‌وقفه با رژیم اشغالگر و حمایت کامل مردمی از نیروهای مبارز خود  بار دیگر حماسه تازه‌ای خلق کرد.

او افزود: روشن است که ما در مرحله تازه‌ای از مناقشه با رژیم اشغالگر هستیم که عنوان آن درگیری مستمر در شهرهای کرانه باختری و افزایش موجودیت همه اشکال مقاومت در آنجاست.

سخنگوی حماس تأکید کرد: اتحادی که نابلس در این نبرد نشان داد نمونه‌ای از آن چیزی است که همه در شهرهای فلسطین رخ می‌دهد و مردم با اتحاد حامی مقاومت ایستاده‌اند.

او افزود: رژیم اشغالگر قادر به توقف انقلاب پیش‌ رو در همه شهرهای کرانه باختری نیست و بهای جنایت امروز خود را هم خواهد پرداخت و مردم ما نشان داده‌اند که دست از انتقام از اشغالگران برنمی‌دارند.

آتش انقلاب ملت فلسطین شعله‌ور شد

کمیته‌های مقاومت در فلسطین هم تأکید کرد: خون شهدای امروز فلسطین انگیزه بزرگی برای تشدید مقاومت و انقلاب و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.

این نهاد تأکید کرد: خون پاک این شهدا هدر نخواهد رفت و مسیر آزادسازی و بازگشت را برای همه انقلاب و مبارزان و آزادی ترسیم خواهد کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند: راه مقاومت تنها راه و راه اصلی و واقعی در سایه اشغالگر و تروریسم رژیم صهیونیستی است که ملت ما و خاک و مقدسات ما را هدف گرفته است.

این نهاد تأکید کرد: جرایم دشمن صهیونیستی در کرانه باختری، غزه و قدس هرگز اراده مبارزان ما را در هم نمی‌شکند و  آتش مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر و ریشه‌کنی آن از سرزمین مبارک ما شعله‌ور باقی می‌ماند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین خواستار تشدید مقاومت و تمام اشکال انتفاضه و شعله‌ور کردن آتش خشم به روی اشغالگران صهیونیست شد.

انتهای پیام
captcha