برگزاری 250 گفتمان دینی ویژه ماه محرم در بیجار
کد خبر: 4077839
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

برگزاری 250 گفتمان دینی ویژه ماه محرم در بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری ۲۵۰ گفتمان دینی ویژه محرم به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سطح مساجد بیجار خبر داد.

گفتمان دینی

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی ویژه ماه محرم از ابتدای این ماه در سطح مساجد شهرستان بیجار آغاز شد.

وی از برگزاری ۲۵۰ گفتمان دینی ویژه محرم به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سطح مساجد بیجار خبر داد و افزود: در این گفتمان‌های دینی روحانیان اعزامی در زمینه اهداف نهضت امام حسین(ع)، هجمه‌های فرهنگی دشمنان و نقش محرم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به سخنرانی پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به استقبال جوانان از برگزاری این گفتمان‌های دینی بیان کرد: با توجه به این امر و در راستای جهاد تبیین نیاز است که برگزاری این گفتمان‌ها در سطح شهرستان افزایش یابد.

وی حماسه عاشورا الگویی فرا مذهبی دانست و افزود: امام حسین(ع) و یارانش با شجاعت و ایثار در برابر ظلم و ستم ایستادند و نام خود را برای همیشه اعصار در تاریخ به یادگار گذاشتند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا از توزیع بسته‌های فرهنگی بین بیش از ۲۳۴ هیئت مذهبی بیجار در ماه محرم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این امر تبلیغ و تغذیه فکری و اطلاع‌رسانی آموزه‌های دینی به عموم مردم و فراگیری مقدسات و آشنایی با مناسبت‌های مذهبی در طول سال است.

وی به اقلام موجود در بسته‌های فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: این بسته‌ها حاوی سیستم صوتی، پیشانی‌بند، دعای زیارت عاشورا و سایر اقلام فرهنگی است و در سطح وسیعی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha