دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در مؤسسه مهر تابان مهدوی برگزار می‌شود
کد خبر: 4078473
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
طی مدت دو سال؛

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در مؤسسه مهر تابان مهدوی برگزار می‌شود

دوره دو ساله تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه بانوان از سوی مؤسسه مهر تابان مهدوی برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی کودک و نوجوانبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه بانوان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مهر تابان مهدوی برگزار می‌شود. این دوره همراه با آزمون ورودی و مصاحبه است و شرکت‌کنندگان طی مدت دو سال در چهار ترم تحصیلی آموزش می‌بینند. متقاضیان باید حداقل دارای مدرک دیپلم و حداکثر 40 سال سن داشته باشند.

دروس این دوره در دو بخش «آموزش مبانی» و «فراگیری مهارت‌ها» ارائه می‌شود. در بخش آموزش مبانی به تحکیم پایه‌های اعتقادی توجه شده و به مهم‌ترین مباحث تربیتی، اخلاقی و فقهی نیز پرداخته می‌شود.

در بخش مهارت‌ها نیز علاوه بر مهارت‌های مربوط به سبک زندگی، شیوه‌های تربیت، مهارت‌های تدریس و مدیریت فرهنگی را نیز فرا می‌گیرند. در پایان هر ترم نیز از آموخته‌ها آزمون اخذ می‌شود و موفقیت در آن شرط ادامه تحصیل خواهد بود.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به احکام، اخلاق در خانواده، آیین بندگی، روش تدریس، سیره تربیتی معصومین(ع)، مفاهیم قرآن کریم، مباحث توحید، عدل، نبوت، امامت، مهدویت، پاسخگویی به شبهات، مدیریت فرهنگی و سبک زندگی اشاره کرد.

این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود و شنبه، پنجم شهریورماه آخرین مهلت ثبت‌نام در آن از طریق لینک https://mehretaban.ir/morabi1401/ اعلام شده است، اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان نیز منوط به گذراندن دوره کارورزی و پایان‌نامه است.

این دوره به صورت حضوری در مؤسسه قرآنی مهر تابان مهدوی به نشانی اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه شماره 2، بن‌بست نسترن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha