مشارکت اوقاف برای توسعه شهری در قزوین
کد خبر: 4078693
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

مشارکت اوقاف برای توسعه شهری در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به مشارکت اوقاف برای توسعه شهری گفت: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی از اراضی موقوفه که معیّن شده در موضوع مسکن و توسعه شهری در استان قزوین مؤثر باشد بازدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین، شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مردادماه در خصوص سفر معاون سازمان اوقاف و امور خیریه و معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین اظهار کرد: در سفر معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه از چندین پروژه اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بازدید شد.

مدیرکل اوقاف‌ استان قزوین عنوان کرد: یکی از این پروژه‌ها، دامداری فاربر رومن فرانسوی است که از محل موقوفات، در شهرستان آبیک در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به مشارکت اوقاف برای توسعه شهری، افزود: همچنین ۲ پروژه تجاری و مسکونی در شهرهای قزوین و محمدیه در حال ساخت و ساز است که مورد بازدید مسئولین مربوطه قرار گرفت.

مجیدی بیان کرد: با حضور فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی از اراضی موقوفه که معیّن شده در موضوع مسکن و توسعه شهری در استان قزوین مؤثر باشد، بازدید شد.

وی تصریح کرد: در سفر این میهمانان به استان و بازدیدهای صورت گرفته، اتفاقات خوبی رقم خورد و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد که پس از جلسات و مشاوره‌های کارشناسی، تصمیمات نهایی به اطلاع مردم خواهد رسید.

حجت‌الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین با حضور مهدی پندار، معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و دکتر رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین، بازدیدی از پروژه ویژه اقتصادی اوقاف قزوین صورت گرفت که پس از سپری شدن مراحل، تصویب کلی طرح، تعیین مشاور این پروژه قابلیت اطلاع‌رسانی خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha