درخشش دانش‌آموزان پسر استان مرکزی در مسابقات پژوهشی قرآن
کد خبر: 4079339
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

درخشش دانش‌آموزان پسر استان مرکزی در مسابقات پژوهشی قرآن

دانش‌آموزان پسر اعزامی از استان مرکزی به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهش که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد با کسب 7 رتبه برتر به استان بازگشتند.

مسابقات قرآن دانش آموزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، دانش‌آموزان پسر بخش پژوهشی اعزامی از استان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی مشهدمقدس برگزار شد خوش درخشیدند. در این مرحله از مسابقات 8 نفر از پسران به مسابقات اعزام شده‌اند که 7 نفر از آنان با کسب رتبه به استان بازگشتند.

بخش پژوهشی این دوره از مسابقات در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، احکام و انشای نماز و صحیفه سجادیه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد. رقابت‌های پسران از ۲۵ تا ۲۷ مرداد برگزار شد.

اسامی منتخبان این مرحله از مسابقات بدین شرح است: علی مروت پایه 12 از ساوه در رشته تفسیر رتبه اول، متین میررضا صالحی پایه 11 ارز شازند در رشته تفسیر رتبه دوم، محمدمهدی آقارضایی پایه 11 از ساوه در رشته صحیفه سجادیه رتبه دوم، حسن رضایی‌نیاسر پایه 12 از دلیجان در رشته احکام رتبه دوم، سیدمحمدرضا طباطبایی پایه چهارم در رشته احکام از ناحیه 2 اراک رتبه چهارم، محمدمهدی استادهاشم پایه 11 از محلات در رشته انشاءنماز رتبه چهارم، محمدمهدی الماسیان پایه 10 از ناحیه یک اراک در رشته تفسیر رتبه پنجم.

یادآور می‌شود، مسابقات بخش پژوهشی دختران تا 31 مرداد در مشهد مقدس ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha