مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی مرداد۱۴۰۱
کد خبر: 4079645
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی مرداد۱۴۰۱

درس‌گفتارهای نهج‌البلاغه، برپایی موکب فرهنگی ـ خدماتی، شب شعر عاشورایی «حماسه عشق» و ... را می‌توان به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های مؤسسه امام رضا(ع) در ماه گذشته نام برد.

مؤسسه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست از مؤسسات فعال استان اصفهان است که برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد. در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های این مؤسسه در مردادماه ۱۴۰۱ خواهیم داشت.

طی ماه گذشته مراسم دعای ندبه همراه با درس‌گفتارهای نهج‌البلاغه همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سبکتکین همانند دیگر ایام، صبح روزهای جمعه برپا شد.

مراسم عزاداری ویژه دهه دوم محرم‌الحرام نیز همراه با سخنرانی و مداحی و مداحان اهل بیت(ع) نیز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای گمنام شهر ورنامخواست برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقاایزدی و مداحی حسن کرمی نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی این مؤسسه در مردادماه بود. همچنین از سوی این مؤسسه موکب فرهنگی ـ خدماتی امام رضا(ع) نیز برپا شد.

ویژه‌برنامه شهادت امام سجاد(ع) با حضور قرآن‌آموزان و خانواده‌ها نیز از سوی هیئت مذهبی امام رضا(ع) و هیئت نوجوانان حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.

شب شعر عاشورایی «حماسه عشق» نیز از سوی گروه فن بیان مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) برپا شد، مراسم عزادارى محرم نیز با عنوان «رفیقم حسین» به مدت پنج شب در مصلای حضرت ولیعصر(عج) زرین‌شهر برگزار شد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به نشانی خیابان شهید رضا شاهمرادی کوچه امام حسین(ع) روبه‌روی آسیاب برنج‌کوبی واقع شده است.

نشانی این مؤسسه در شبکه‌های پیام‌رسان نیز به قرار زیر است؛ http://T.me/inst_imamreza_lenjan در تلگرام، http://Instagram.com/inst_imamreza_lenjan در اینستاگرام، Eitaa.com/inst_imamreza_lenjan در ایتا، https://www.aparat.com/Inst.Imamreza.lenjan در آپارات، https://chat.whatsapp.com/KLvJlCEtUaC۹xAfTve۱Dd۰ و https://chat.whatsapp.com/Lf۷yBsAUWjWFO۹t۷wJiVzp در واتساپ.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha