درخشش چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
کد خبر: 4079781
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۷

درخشش چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

سه نفر از دانش‌آموزان دختر اعزامی از چهارمحال‌وبختیاری به هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت و نماز در مشهد مقدس، موفق به کسب رتبه‌های برتر کشور شدند.

دانش آموزان اعزامی از چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان، عباس داوطلب، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن اعلام خبر درخشش سه دانش‌آموز از استان در مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، گفت: هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور از 23 تا 27 مردادماه به میزبانی مشهد مقدس در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار شد و استان ما در این رویداد خوش درخشید.

داوطلب افزود: سه نفر از پنج نفر دانش‌آموز اعزامی استان در این مسابقات، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که بر این اساس، فاطمه آقابابایی، دانش‌آموز پایه یازدهم توانست رتبه اول کشوری را در رشته احکام و در گروه آسیب جسمی حرکتی کسب کند.

وی گفت: همچنین زهرا قربان‌‌پور، دانش‌آموز پایه هشتم، حائز رتبه سوم کشوری در رشته قرائت قرآن و در گروه کم‌توان ذهنی شد؛ زهرا سرقلی‌نیا، دانش‌آموز پایه دهم نیز به رتبه سوم کشوری در رشته احکام و در گروه آسیب جسمی حرکتی دست یافت.

انتهای پیام
captcha