درخشش دانش‌آموزان فارس در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4080010
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

درخشش دانش‌آموزان فارس در مسابقات سراسری قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس از درخشش دانش‌آموزان پسراستان فارس در چهلمین دوره مسابقات بخش پژوهشی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور خبر داد.

دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 31 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان منتخب استان فارس شرکت‌کننده در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز بخش پژوهشی کشوری به میزبانی مشهد مقدس با کسب رتبه‌های برتر برای استان فارس افتخار آفریدند.

وی در تشریح اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات از استان فارس افزود: دانش‌آموزان عماالدین فیهمی رشته نهج‌البلاغه پایه دوازدهم از ناحیه ۳ شیراز و علی صادقی مهارلو رشته انشای نماز پایه یازدهم از سروستان رتبه دوم کشوری این مسابقات را کسب کرده است.

شادباش ادامه داد: همچنین محمدجواد روستایی رشته صحیفه سجادیه پایه دوازدهم از ناحیه چهار شیراز رتبه چهارم کشوری و علی اصلاحی رشته احکام پایه یازدهم از ناحیه د وشیراز رتبه ششم کشوری را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهدافتخارآفرینی دانش‌آموزان دختر بخش پژوهشی که در مشهد مقدس در حال انجام است، باشیم.

انتهای پیام
captcha